Hallo
Wij willen dit jaar naar Karpathos.In welk plaatsje kan je het beste zitten en
kan je hier ook scooters huren om de dorpjes te ontdekken???
Met vriendelijke groeten,liesbeth
ook de beste wensen!!
ja je kan op karpathos genoeg brommers huren voor een weeshuis.
en ja hoor je kan rondcrossen wat je wil…in pigadia zitten wel een paar scooterverhuurders…vanuit pigadia kan je makkelijk wat dorpjes bezoeken.
dus ik denk dat je het beste alles vanuit pigadia kan doen ..leuk stadje,niet te druk en vooral weinig hollanders te bekennen(gelukkig)
succes r mee
ben het gedeeltelijk met Tho eens. Afgelopen zomer waren wij ook in Pigadia en dat is ons prima bevallen. Had geen scooter gehuurd (1 volw. met 2 kinderen onder de 12). Aankomende zomer gaan we weer voor 2 weken, zelfde plek.
Maar.. Hollanders kom je overal tegen, dus ook in Pigadia, op het strand, in de vele restaurantjes en in de bars!
hahaha ja ben er wel degelijk geweest afgelopen zomer…*sound of the sea* kamer 3c als ik me goed herinner.
ja oke ..hollanders kom je r wel tegen ..maar lang niet zoveel als aan de costa brava!!
dit jaar gaan we weer naar sound of the sea.was ons goed bevallen!!
heerlijk rustig daar!! maar dan 2 weken,een week is echt te kort.
en de eigenaren waren al helemaal super!!
ze zwaaiden ons zelfs uit toen we weer vertrokken
een stukje op en neer als je naar de stad wil,maar dat is geen probleem.
we hebben een rustmuurtje gevonden waar we altijd even deden uitpuffen.
Ja, je hebt gelijk Tho, de Costa Brava is veel erger, bovendien zijn de Hollanders op Karpathos allemaal aardig en lekker relaxed dus ik heb daar geen enkel probleem mee! Sound of the sea ken ik niet maar ik heb er goeie verhalen over gehoord. Wij gaan meestal naar Romantica of Karpathos village dat zijn ook prima accomadaties. Rust maar lekker uit op je muurtje haha. groetjes van een Karpathosfan.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?