Hotel in Karpathos

• Marjan

Hallo allemaal,

Wij willen in het voorjaar naar Karpathos en zijn dus rond aan het kijken voor een goed hotel. Dit zal de eerste keer zijn dat we naar Karpathos gaan. We gaan in de “grote ”vakantie altijd naar Kreta. We willen een hotel/appartement alleen met ontbijt. Niet te ver van strand en niet verder dan een kwartiertje lopen naar centrum. We gaan een week en willen wel van alle gemakken voorzien zijn. Hebben jullie een paar namen voor mij?

Alvast bedankt.

• Gonnie

Ik zat vorig jaar in hotel Miramare grote kamer, met balkon, t.v. koelkast. Dichtbij het strand (om de hoek) en dichtbij het centrum (5 min. lopen)Zie reisgids Loympia. Bij Sudtours zij er ook veel te boeken. Succes Gonnie.

• Rob

Neem de gids van Sudtours, dit is de beste en goedkoopste organisatie. Neem bijv. Blue Bay of Romantica, eenvoudig maar op goede locatie gelegen. Ben je gehecht aan echte luxe, ga dan niet naar Karpathos…Eettentjes voldoende in de omgeving, net als supermarkten.

Gr, Rob

• Marjan

Bedankt voor de tip. Ik snap ook wel dat ik een gids kan pakken en daarin kan zoeken. Ik hoor alleen graag personlijke ervaringen van mensen die er al geweest zijn. Maar blijkbaar is dit een domme vraag op dit prikbord.

Gonnie bedankt voor je advies, ik zoek verder.

• Rob

We zijn er geweest, ook in andere hotels. Je moet alleen even laten weten wat je wilt en verwacht van de hotels op Karpathos. Er zit in sfeer en afstanden nogal wat verschil in. Wil je vlakbij een mooi strand zitten dan is Amoopi een prachtige locatie, je zit alleen ver van de bewoonde wereld. Een gezin met kids wil niet in Romantica zitten, is veel te saai. Dus wat wil je?

• Annie H

Hallo Marjan.

Ik lees dat je een leuk en gezellig hotel zoekt op Karpathos.

Hotel Romantica is wel goed geschikt voor kinderen. Tegenover het hotel zijn een paar eettentjes en na 10 min. lopen zit je op het strand en natuurlijk de zee.

Winkeltjes zijn er ook genoeg in de buurt.

Naar het stadje lopen , doe je ongeveer in 25 min. en is goed te doen.

Romantica heeft een leuk zwembad en de eigenaar is zelf ook opa, dus kinderen zijn altijd welkom.

Als je nog meer wilt weten, meld je dan maar.

groetjes Annie H

• erwin

Wat een onzin zeg, Romantica is helemaal niet saai, integendeel zelfs. Ligt dus waarschijnlijk aan jezelf !!

• Marjan

Bedankt voor de reacties, Onze kinderen gaan niet meer mee op vakantie dus daar hoeven we niet naar te kijken. Als ik nog vragen heb zal ik me melden.

• john

HAPPY NEW YEAR..FROM KARPATHOS ISLAND..The apartments-studios AMARYLIS small price in summer 2006..All the rooms have tv,a/c,range cooker,hair dryer,large bathrooms and a great sea veiw…

• kyklops

Maar laten we eerlijk zijn: het is daar wel behoorlijk Nederlands kneuterig.