Zomergidsen!

• Jana

Jongens, de nieuwe zomergidsen zijn uit!!!!!!!!!!!!!!

Wie gaat er mee?????????????? JANA.

• Ingrid

ikke…

4 augustus pas, maar de kids zijn eerst nog met papa op vakantie (niet naar Karpathos of Griekenland overigens)

• Gonnie

Was van de week al op het reisbureau maar toen waren ze er nog niet. Krijg ze nu in de brievenbus zodra mijn favoriete gidsen er zijn. de mevrouw van het reisbureau komt ze brengen. Als dat geen service is…….. Gonnie.

• Mick

Ik niet!…………..alsjeblieft zeg, is dat geklit van die Nederlanders nou nog aan de gang daar op dat Karpathos?…………

• Ingrid

Ja Mick. Gelukkig gaan we redelijk verspreid daar naar toe zodat de Karpathioten niet overspoeld worden door de door hun zo geliefde Hollanders :)

• Mick

Oh, gelukkig. Ik werd al ongerust……….o,ja nog even de gr aan Herbert op deze prikpag.

• herbert

Ik weet een goed voornemen voor het nieuwe jaar Mick, probeer eens wat minder negatief te zijn !!

• Marjan

Welke reisorganisaties bieden Karpathos aan??

• Mick

Beste Herbert, natuurlijk ben ik niet negatief. Ik ‘prikkel’ alleen maar een beetje, en zoals je wel hebt kunnen lezen op de diverse forums vond ik het eiland op zich prachtig. Alleen begrijp ik niet waarom sommige Nederlanders altijd bij elkaar moeten zitten in het buitenland en dan enorm ‘gezellig’ te moeten zijn. Naar mijn mening kun je dan beter in Zandvoort of Benidorm gaan zitten, toch? Overigens doen mijn vriendin en ik aankomende zomer wel Karpathos aan tijdens een 3 maanden (dit moet je niet snobistisch opvatten, want er is hard voor gewerkt afgelopen jaar) durende zeiltocht over de griekse wateren.

met vriendelijke groet,

Mick

• Ingrid

In elk geval Sudtours, Holland International (deze 2 heb ik namelijk al in huis) In de Arke staat nog wel Griekenland, maar geen Karpathos meer (waarschijnlijk omdat het toch hetzelfde als Holland International is). Je kan ook kijken op www.tui.nl

groetjes,

ingrid