Hoofdstad

• Rosa

Als men het over Pigadia heeft is dat het zelfde als Karpathos stad?

• Gonnie

Jazeker is dat hetzelfde!!! Het is meer dat de toeristen deze naam gebruiken, de grieken hebben het altijd over Pigadia met de klemtoon op de tweede lettergreep. Ga je deze zomer er naar toe soms of plannen in die richting?Ben gewoon nieuwsgierig hoor ! Gonnie

• Rosa

Was nog wat aan het twijfelen tussen Samos ,maar het wordt voor de eerste keer Karpathos in mei,nu nog het hotel.

Rosa

• Ingrid

Kijk eens op deze site: http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/plaats/1279/pigadia/

Hier vind je ‘rapportcijfers’ en omschrijvingen van mensen die in de betreffende hotels/appartementen hun vakantie hebben gehad. Daar heb je meer aan dan al die mooie omschrijvingen in de reisbrochures.

Succes!

• Gonnie

Goeie tip hoor ben zelf dit jaar in hotel Miramare geweest, prima hotel met ontbijt, zwembad, om de hoek het strand en op loopafstand van het centrum. Maar het liefst had ik in het White House gezeten, appartementen op de rand van het centrum, schoon vrij groot, groot terras. Een appartement vind ik prettigger omdat je dan bijv. niet gebonden bent aan bep, tijden en lekker je gang kunt gaan. Het White House kun je boeken bij Sud tours. succes Gonnie.

• Ingrid

Ik was dit jaar te gast in Zephyros Village (www.zephyrosvillage.gr), net achter Ta Nisia. Vrij nieuw (2003), kleinschalig appartementencomplex (± 20 zeer ruime appartementen) met zwembad, op kruipafstand van het strand ;) Te boeken via TUI (Arke / Holland International)

Ik heb moeten beloven volgend jaar terug te komen en dat ga ik dus ook doen!