stil hier......

• Gonnie

Wat is het weer stil op dit prikbord!! Gaat er in september of oktober niemand meer naar Karpathos? Is er niemand die ons wil vertellen hoe het er nu is, warm, koud, regen… Zijn alle restaurants nog open of niet? Wie van de obers , andere bekenden gaat er nog Europa in, komt er nog een bekende naar Holland toe? Laten we toch proberen met z'n allen de herinnering aan Karpathos een beetje warm te houden of hebben jullie daar geen behoefte aan? Ben benieuwd wie er reageert!! Groeten van Gonnie.

• Jana

Gonnie, ik zat me al een paar dagen af te vragen of ik een berichtje zou plaatsen;

bij deze dan : wie is de laatste die terugkomt? wie doet het licht uit? wie is de

laatste die een blik werpt op Karpathos? Ik heb eigenlijk geen idee hoe een site

als deze 's winters functioneert, zolang heb ik nog geen computer. Zwijmelen we

de hele winter door of beginnen we in de lente weer langzaam warm te draaien?

Of sukkelen we nu met een zuchtend “kalinichta” in een winterslaap? JANA.

• Annie H

Hallo Karpathosfans.

De laatste Karpathosgasten zijn gisteren naar huis gehaald.

De meeste restaurants zijn nu dicht.

Gisteren was het 25 graden op Karpathos. Wij hebben om de 2 dagen contact met een karpatoonse, die met ons chat.

Het is heel rustig, zo zonder vakantievierders.

groetjes Annie H

• tho

sssssssssssst we zijn in winterslaap

• herbert

Ja, wij ook tot juni ,wanneer we weer naar Karpathos gaan !! Welterusten !!

• MARY

op griekenland.startpagina.nl gaan alle discussies wel door. Over griekenlnd algemeen dan.

Staat ook zeer leuke verhalen op. Zeker een verhaal in de kop “mijn griekse man is overstag gegaan” van annika en dan heel wat.

Ga daar maar een s kijken kan tot wel 3 x 50 berichten terug en dan lees je berchten van 18 november

groetjes

• Annie H

Hallo Mary.

Griekenland is anders als Karpathos.

Groetjes Annie H

• MARY

Heel anders maar wel hele brede discussies en (soms) veel info.

Mensen wonende of verblijven de uit belgie en griekenland melden zich ook.

Maar vorig jaar was het ook stil in deze tijd. Hier begint het leven pas weer als de eersten boeken en melden wanneer ze gaan.

nu is 1 x per week effe checken of er nog berichten zijn is genoeg.

evenzogoed is het wel leuk op dit pb.