post!!!

• Gonnie

Werd deze week door verschillende familieleden en vrienden opgebeld omdat ze mijn kaart uit Karpathos hadden ontvangen. En het was pas vijf (5)weken geleden dat we terug zijn gekomen!!!!!!!!!! Was jullie post dit jaar ook weer zo laat? 't Is niet voor het eerst hoor dat dit gebeurt, heb het al vaker meegemaakt! ben benieuwd wie er over deze 5 weken heen gaat!

• Jana

Gonnie, het kan nog zotter; dat de helft van de kaarten er binnen 14 dagen is

JA JA !! en dat de andere helft nooit aankomt; en in dezelfde brievenbus gepost,

RA RA ?? JANA.

• erna

Misschien een tip, ik doe de kaarten altijd in Nederland op de post zodra ik thuis ben, gewoon met een griekse postzegel. De PPT merkt het niet, de familie heeft ook niets in de gaten en mijn kaart valt 1 dag na mijn aankomst bij oma en collega's in de bus en dat is toch beter dan 14 dagen of zelfs helemaal niet.

• herbert

Ik heb 3 maanden geleden foto's die ik op Karpathos had gemaakt, opgestuurd naar een kennis in Pigadia maar ze zijn nooit aangekomen en dat is ontzettend balen ! de post is waardeloos op Karpathos !

• MARY

Bewoners zeggen zelf de post komt altijd morgen aan maar dan een jaar later.

Tip neem enveloppen mee doe daar de kaart in; grotere kans dat deze dan wel aankomt.

Dit jaar kaart gekregen van Ithaka was 3 dagen na posten in Nederland.

• Annie H

Ik heb mijn kaarten op de bus gedaan tegenover Hotel Romantica op dinsdag 20 september en die zijn afgelopen maandag de 3de oktober bij mijn familie in Nederland aangekomen.

Dus best vlug eigenlijk.

Groetjes Annie H

• Ingrid

ik post mijn kaarten eigenlijk altijd binnen 48 uur na aankomst en dan in de brievenbus vóór het postkantoor. Grootste kans dat deze dagelijks geleegd wordt. Nu heef Pigadia geloof ik 1 postbode en die leest je post ook nog even (ook de post die je naar Karpathos stuurt!)

Mijn kaarten heb ik 2 dagen na aankomst gepost en de geadresseerden kregen ze op de dag dat we thuis kwamen. Ze hebben er dus een 13 dagen op gedaan. (Post naar Karpathos doet er 3-5 dagen over.)

• Suzanne

Raar eigenlijk, maar wij hebben dezelfde ervaring met dezelfde brievenbus. Ook onze kaarten hierin gedaan en binnen 3 weken had iedereen ze thuis ontvangen.

• Ingrid

Herbert, laat je kennis eens navraag doen op het Postkantoor. Dikke kans dat ze daar liggen. Alvast geopend door de Postbode!

(heb dat zelf ook gehad met een verjaardagskaart die ik had gestuurd. Geadresseerde laten weten dat er een kaart zou moeten liggen voor hem op het postkantoor. Navraag leverde op dat die kaart er inderdaad lag, alvast gelezen door de postbode)