wandelen in jachtseizoen

• erna

Ik ga deze keer in oktober naar Karpathos en zou daar eigenlijk een beetje willen wandelen iets wat ik vanwege de warmte in juli en augustus meestal niet doe. Nu heb ik me laten vertellen dat het in oktober te gevaarlijk is om van de weg af te gaan wandelen bv. van Lai naar Pigadia (langs rivierbedding), van Pigadia naar Amoopi of van Aperi naar Pigadia vanwege het jachtseizoen dat in oktober zou zijn geopend. Kan iemand mij vertellen of dat inderdaad zo is.

• Yeah Right

Interessant… Waar jagen ze dan op???

• herbert

Ze jagen ( helaas) op katten !

• svetlana

hoi,

nee hoor dat is helemaal niet gevaarlijk!! heb daar de laatste 8 jaar gewoond en heb niets anders gedaan dan veel wandelen en de hele winter is het daar jachtseizoen, er wordt echt niet op je geschoten hoor! 9 van de 10 keer kom je niet eens iemand tegen! waar je wel even op moet letten is dat je niet gaat lopen als het pas geregent heeft, dan is het gevaarijk, de wegen zijn slecht en vooral waar jij wilt gaan lopen zijn er dan wegen waar je niet kunt oversteken! maar je komt er altijd uit! er zijn hele mooie gebieden waar je naar toe kunt, die staan beschreven ind e duitse wandelboekjes, die kun je gratis lenen bij het tui kantoor, als zij deze nog op voorraad hebben, anders kun je naar het hotel sound of the sea gaan en vragen naar helen, zij wandelde vaak met mij mee en weet ook erg mooie plekjes en is zeeeeer behulpzaam, heel erg veel wandelplezier!!!