Ik en mijn partner gaan in okt. 15 dgn naar Pigadia om nog even lekker te genieten.. We verblijven in app. Dolphin. Is er iemand die mij iets kan vertellen over deze appartementen. En over de omgeving waar dit complex staat? Alvast Bedankt!
hey susan
ik heb een vraagje,hoe kom je op karpathos in oktober ..er vliegen dan toch geen rechtstreekse vluchten meer naar het eiland of wel?
en het weer?
is het er dan goed toeven of is de temp.dan al behoorlijk gedaald.
zelf ben ik met me vriendin 5 aug. teruggekomen van pigadia..we waren er een week ..toevallig was het die week elke dag 36 graden ..heerlijk!!!
Er vliegen in oktober nog wel rechtstreekse vluchten, maar natuurlijk in mindere mate dan in het hoog seizoen..
Ik heb mij door meerdere mensen laten vertellen dat het in oktober nog heerlijk is op Karpathos, (het weer daar is natuurlijk altijd beter dan hier in Nederland) .. gemiddelde temp. is overdag zo'n 24 graden en het zee water nog zo'n 22 graden.. Je moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat er meer kans is op regen dan in het hoogseizoen en dat het in de avond al snel donker is.. Maar dat hindert ons niet.. wij zijn niet op zoek naar een hete zon, zee en strand vakantie maar willen er gewoon nog even lekker tussen uit zijn in okt. :-)
Hoi Susan,
Ik ben er vorig jaar geweest van 8 t/m 22 oktober. Het weer was nog erg goed toen. Er werd al aangegeven dat veel winkeltjes en restaurantjes dan sluiten of hun menukaart inkrimpen. Waar je ook rekening mee moet houden is dat er veel bussen niet meer rijden. Vorig jaar oktober reed er namelijk geen bus meer naar het strand in Amoopi. Wij gaan nu van 2 t/m 16 september.
Heel veel plezier!
Sandra
Ik ben in 2000 in Dolphin geweest. Dit appartement ligt dichtbij de haven. Je moet bij de haven nog een dijk omhoog lopen en halverwege de dijk zit het appartement. Als je iets verder doorloopt kom je bij de begraafplaats, tevens einde rots. Overigens heb je vanaf daar een schitterend uitzicht over de baai. Ik kan je aanraden om als je mag kiezen bij aankomst hoog te zitten in Dolphin. Daar heb je een vrij groot balkon en erg mooi zeezicht over de baai en daar zie je de veerboten aankomen.
Bovendien kun je helemaal beneden last hebben van de katjes, die willen heeeel graag 's ochtends om 5 uur al je appartement binnendringen (en springen dan tegen de houten deur!)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?