Dat lekkere ding op Vronthi beach?

• Yeah right

Hallo, kan iemand mij vertellen of dat lekkere ding nog op Vronthi beach rondloopt?

Als ik het me goed herinner heet hij Georgios, met lang krullend haar, net een zeegod :)

Hij verhuurt waterfietsen enzo… doet ook veel beach volley…

Please? Vertel me de laatste nieuwtjes over hem!!!

• thomas

ja die loopt er nog ..en hij heet eigenlijk beppie en is transsexueel

• herbert

Hij heet geen Georgios maar Jorgos en is allang geen “lekker ding ” meer. Vroeger deed hij nog wel eens aan watersport, had waterfietsen en een boot maar de laatste jaren doet ie geen zak meer. Hij zit maar in dat stompzinnige tentje lui te wezen en wordt met het jaar dikker. Doet echt helemaal niks en is de luiste Griek van Karpathos. Sorry, maar geen lekker ding dus !

• Michelle

hihi, die Jorgos heeft echt veel fans. Heb al vele vrouwen over hem horen praten, maar heb geen idee wie het is …….

• Yeah right

Nou leuke reacties hoor. Zijn jullie nou echt zo'n stelletje saaie burgelijke mensen hier?

Gun mij mijn herrinnering aan het lekkere ding :) het draait tenslotte toch niet alleen om het uiterlijk in het leven zeg!

Juist door zijn filosofie is deze man heerlijk, maar wat doet het ertoe…

Vertel gewoon iets nieuws als je toevallig verder bent gekomen in je vakantie dan de bar bij je hotel! :)

• herbert

saaie burgelijke mensen ?? waar slaat dat in vredesnaam nou op ? dacht je nu echt dat wij de hele dag bij de bar zaten? Ik kom al 10 jaar op Karpathos en heb waarschijnlijk meer gezien dan jij in je hele leven zal doen. Waar baseer je dit op, je kent me niet eens ! Ga maar dromen over je “lekkere ding” op het strand !

• XXX

Jorgos is er nog steeds en heeft tegenwoordig een vriendin en ze heet Virginia! Super leuke meid en helemaal gelukkig samen! De laatste jaartjes was hij inderdaad een beetje lui en liet hij zijn zaak (watersport enz) een beetje links liggen, maar Virginia zorgt ervoor dat hij weer harder gaat werken en het gaat nu een stuk beter! De vergunning voor de boot is ook weer binnen dus de banaan mag ook weer gebruikt worden! Wij vonden hem ook altijd een soort zeegod! Vroeger vond ik hem zelfs een beetje eng, maar het is een lieverd!