karpathos

  • agnita

    Hallo

    Toen ik dit prikbord zag dacht ik yesssss eindelijk een prikbord over karpathos,ik ben regelmatig hier komen kijken en tot mijn stomme verbazing bleef het leeg,en dat vind ik heel jammer,want karpathos is een heel leuk eiland .Mijn man en ik zijn er zelfs over aan het denken om daar te gaan wonen.Ik blijf op dit prikbord langskomen en ik ben benieuwd of er meer mensen bij gaan komen,

    Groeten van Agnita

  • herbert

    Hallo Agnita, er is nog een prikbord over Karpathos hoor, dat van Henk op de Laak, daar staat wat meer informatie op voor de liefhebbers. groeten.

  • herbert

    herbert schreef:

    >

    > Hallo Agnita, er is nog een prikbord over Karpathos hoor,

    > dat van Henk op de Laak, daar staat wat meer informatie op

    > voor de liefhebbers. groeten.

  • Fred

    Dat prikbord van Henk op de Laak is wel leuk, maar deze is wat formeler en makkelijker in de omgang. t Loopt nog niet echt. Maar mijn ervaringen met de corfu en lesbos variant zijn zeer goed. t Zou leuk zijn als de mensen van het prikbord van Henk ook hier eens een kijkje zouden nemen.

    Na een tijdje loopt het hier ook wel. De vragen en ervaringen vliegen je dan om de oren.

    groeten,

    Karpathos-Corfu-Lesbos fan.

  • herbert

    Dat zullen we zeker doen, het is altijd leuk om ervaringen uit te wisselen ! groeten, van ook een Karpathos-Corfu en Samosfan.

  • Mick

    één keer is genoeg hoor Herbie, of heb je tegenwoordig Parkinson?

    Groet, Kaaskop

  • herbert

    Oh nee he Micky, begin je nu hier ook al ???