welk appartement

  • Diana

    Beste,

    toch maar weer een keer Karpathos??

    Wij zoeken een appartement dichtbij het strand en het centrum.

    Het appartement hoeft niet superluxe te zijn maar wel op max 1km van het centrum te liggen.

    Voort's bakken wij graag 's ochtends of s middags een eitje dus er moet wel wat kookgerei zijn.

    Graag dus ook dichtbij het strand omdat we 's middags in het appartement eten.

    Ik heb wel e.e.a. gezien maar ben benieuwd naar jullie reacties.

    En verwijs me ajb niet naar Zoover………..

    We willen begin september……….

    dank voor de reacties

    Diana

  • InVo

    Begin september… Dat is net geweest.

    Wat dacht je van.

    Electra, Ta Nissia, Zephyros Village, Parasol, Blue Sky, Konstantinos Palace, Pigadia Bay, Alimounda Mare

    Keus te over, lijkt mij.

  • Diana

    Volgens mij zitten daar hotels tussen. Wat ik wil is reacties van mensen die iets super vinden. Een aantal van de genoemde accomodaties ken ik zelf maar nogmaals waarom moet voor bv a kiezen of b etc.

  • Ouzofan

    Kookgerei in je app bij Alimounda en Konstantinos gaat niet lukken hoor.

  • herbert

    Zoek je gezelligheid en veel Hollanders dan is Romantica een optie, 50 meter van het strand en restaurantjes in de buurt, 15 minuten lopen naar Pigadia. Anders Diakonis ( waar wij zitten tegenwoordig ), mooi nieuw en zeer rustig complex met prachtig zwembad, weinig landgenoten maar wel Scandinaviers en soms Italianen, 200 meter van het strand en 20 minuten naar Pigadia.

    Karpathos Village is ook nog een optie, hoef je alleen maar de weg over te steken en je staat op het strand.

    Ze hebben allemaal kookgelegenheid. Succes !B)

  • melinde

    baywatch in pigadia.geen luxe appartementen maar met alles wat je nodig hebt.

    fantastische ligging direkt aan zee.alle studio's hebben zeezicht.ongeveer 800 meter van het centrum.wij hebben hier heel wat vakanties doorgebracht!

  • WillemP

    Hoi Diana,

    Wij zaten in Journey's End in Pigadia.

    3 minuten lopen naar prachtig strand. 15-20 minuten lopen naar het centrum. Onderweg naar het centrum kom je ook nog diverse restaurants en wat winkeltjes tegen om spullen te kopen.

    Het appartement vonden wij echt super! Ruim, goede bedden, schoon, elke dag schoonmaak. Keukengerei simpel, maar goed genoeg om kleine maaltijd te maken.

    Vriendelijke eigenaar en schoonmaakster, die open staan voor een praatje indien je dat wilt.

    Ze regelen zelfs 's ochtends vers brood voor je als je dat wilt, en hangen dat dan aan je deur.

    Wij hadden in mei slechts 1 week vakantie, maar als we nog een keer naar Karpathos gaan, gaan we zeker weer hierheen.

    Kortom, zeker een aanrader wat ons betreft!!

    Laat je even weten wat je gaat boeken?

    Succes, groetjes

    Willem

  • Janny

    Herbert volgens mij heb jij jaren in Romantica gezeten (ambassadeur van Romantica ;) ), vanwaar die overstap?

  • herbert

    Ja, dat klopt Janny. Ik heb het altijd reuze naar m'n zin gehad in Romantica maar vanwege mijn gezondheid wilde ik iets rustigers en dat heb ik nu gevonden bij Diakonis. Bij Romantica is het altijd druk omdat je daar heel veel bekenden tegenkomt en het zwembad ook altijd vol ligt en dat vond ik weleens vervelend. Bij Diakonis zijn bijna geen Hollanders en het zwembad heb je vaak helemaal voor je alleen en dat is heerlijk zo eind van de middag als je terugkomt van een tochtje of het strand. Als ik drukte wil dan kan ik dat altijd opzoeken in Pigadia. Ieder z'n meug nietwaar ?B)

  • Janny

    Oke Herbert. Fijn dat jezelf goed in kunt schatten en maatregelen neemt. Wat je ook zegt de drukte kun je altijd opzoeken. ;) Gelukkig kun je nog wel naar je geliefde Karpathos toe.