Auto huren

  • miriam127

    Hallo,

    Wij zouden een auto willen huren in augustus, weet iemand een goed betaalbaar bedrijf in Pigadia?

    Het liefst 14 dagen en een klein model met airco. Ik zag wel een bericht op het prikbord staan over dit onderwerp

    maar dit ging over 2011 en een ericht over de creditcard maar dat laatste is geen probleem. En is het wel/niet aan te

    raden om het in nederland al te regelen?

    Met Sunnycars hebben wij slechte ervaringen dus die doen wij liever niet.

    Gr. Miriam

  • Vic!!

    Hai Miriam,

    Ik had het bericht geplaatst over de huur van auto zonder CC.

    De CC had ik nml te laat aangevraagd:S Lag net bij thuiskomst op de deurmat…

    Wij hadden een Fiat Panda bij Hermes gehuurd, 11 dagen voor € 350 , vond dat niet duur.

    Groet Vic!

  • peter

    neem maar eens conact op met avis hebben daar pas twee weken vanuit nederland een auto gehuurd perfect.

  • InVo

    Avis is niet goedkoop.

    Er zijn meer dan voldoende (lokale) autoverhuurbedrijfjes op Karpathos.

    Laatste keer op Karpathos gelijk via boeking van de reis een auto gereserveerd (bij Avis) en toen betaalde ik beduidend meer dan wanneer ik er bij een lokale had gehuurd.

    Probeer eens MotoCarpathos. Behalve motoren en quads verhuurt Thanasis sinds enkele jaren ook auto's.

    Tegenover zijn winkel (niet die in het centrum, maar naast waar DIAS supermarkt zat) zit nog een ander autoverhuurbedrijf. Ben de naam ff kwijt.

    meer info: http://www.greeka.com/dodecanese/karpathos/island/karpathos-car-rentals/karpathos-24hours-car-rentals.htm

  • herbert

    @ Vic, dan heb je wel veel betaald, ik heb ook bij Hermes een auto gehuurd maar dan voor 25,- per dag.

    Gewoon ter plekke huren en een beetje onderhandelen dat is het goedkoopste. Ze zijn al blij als je een auto huurt in deze tijd.

  • Vic!!

    Ach Herbert,

    Er is altijd Baas Boven Baas