Kliniek

  • miriam127

    Hallo,

    Kan iemand mij vertellen of de kliniek op Karpathos goed is en wat voor soort artsen daar werken?

  • melinde

    wat voor artsen er werken weet ik niet.alleen de kinderarts.mijn zoontje had jaren geleden een oorontsteking met zeer hoge koorts.in de avond er heen gegaan en super geholpen.iedereen stond buiten te wachten.en moest nog een paar keer terug voor controle.wederom werden we goed geholpen en kregen zelfs voorrang.we zijn eerlijk gezegd beter daar geholpen dan in nederland.

  • miriam127

    Hallo Melinda,

    Je weet niet of er ook een neuroloog o.i.d. er werkt? Wij hebben namelijk in Augustus geboekt, maar helaas is mijn moeder vorige week flink ziek geworden.

    Nu gaat het wel weer de goede kant op maar ik zou het prettig vinden als ik wist wat voor een artsen daar werken en wat ik van de kliniek kan verwachten

    voor het geval het met mijn moeder weer slechter gaat.

    Gr. Miriam

  • InVo

    Kentro Ygeias Karpáthou: telefoon (00 30) 2245 360000.

    Bevindt zich in het centrum van Pigadia.

    Of er een neuroloog is weet ik niet, maar ik weet wel dat als het echt mis is met je, je per helicopter naar Rhodos wordt overgebracht.

  • melinde

    ik weet ook niet of een neuroloog is.inderdaad ga je per helicopter naar rhodos daar ben je zo.en anders willen ze je ook nog wel eens naar kreta brengen.ik heb zeer goede ervaringen met de kliniek.en als het echt mis is zijn ze razend snel.voor mijn zoontje was er een kindje met een longontsteking die was binnen no time op rhodos.

    prettige vakantie alvast.

  • Byrd

    Op die helicopter kun je niet altijd rekenen omdat die ook voor andere doelen in de regio wordt ingezet, zoals bij branden. Gewoon bellen naar het ziekenhuis denk ik voor de zekerheid over wat beschikbaar is.