Fietsen huren en water uit de kraan???

  • miriam127

    Hallo,

    In Augustus gaan wij voor het eerst naar Karpathos naar appartementen Venezia. Nu liggen deze appartementen een eindje van het centrum en vragen wij ons af wat de prijzen ongeveer zijn van fietsverhuur op Karpathos en of iemand goede ervaringen heeft met bepaalde bedrijven.

    Ook zouden wij graag willen weten of je op Karpathos het water uit de kraan kunt drinken (wat op bijv. Kos wel kan).

    Alle andere goede tips zijn natuurlijk ook van harte welkom.

  • Byrd

    Ik heb nooit waarschuwingen gezien maar ik heb het ook nooit proberen te drinken.

  • eMeM

    water uit de kraan wordt niet aangeraden, maar ik drink het wel.

    Somige accomodaties hebben een eigen bron. Maar ik vind kraanwater niet altijd lekker.

    Koop 6 flessen van 1,5 of 2 liter en die vul ik bij de kraantjes die je overal ziet.

    Dat doen er veel.

    Maar het hangt van je gestel af hoor. Ik ken iemand die bij zien van dat water drinken al kramp krijgt.

  • InVo

    Voor tandenpoetsen kan je gewoon het kraanwater gebruiken. Waar ik in Griekenland ook ben, doe ik dat.

    Thee zetten wordt een ander verhaal. Het geeft een rare aanslag in je kopje.

    Vies is het water niet. Heb het wel gedronken.

    Fietsverhuur: volgens mij is er wel een fietsverhuur vlak naast Pelagos restaurant.

    Zeker weten doe ik het niet. We liepen meestal (of parkeerden de huurauto nabij het centrum op het parkeerterreintje naast de midgetgolf / tegenover de buitendisco)