EK op Karpathos

  • Byrd

    Als ik aankom op 17 juni speelt Nederland tegen Portugal. Dat is puur toeval, maar dat geeft niet want ik houd van toeval. Nu sta ik wel voor de vraag waar ik de wedstrijd in Pidadia het beste kan bekijken. Wie kan mij adviseren.

  • InVo

    Byrd … Volgens mij kan je in elk café dat een groot beeldscherm heeft hangen voetbal kijken!

    Uit mijn herinnering zit er een café met groot televisiescherm als je naast het amfitheater naar beneden gaat en dan rechts. (Wweet geen naam. Loop altijd met een boog om dit soort tenten heen.)

    maar ja, de herinnering is alweer vier jaar oud, dus mogelijk zeer onbetrouwbaar :(

  • Byrd

    Die ken ik en vond ik niet slecht als lounch voor de afternoon. Bij EK leg ik de lat hoog. Het gaat dan om de goede voetbalsfeer. Dat is een mix van kenners en passie voor de sport. Dus geen lallers, carnaval, ultra-nationalisten of reladdicts. Gewoon lekker genieten met z'n allen en respect met eigen voorkeur.

  • Byrd

    Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat in het centrale deel van de boulevard the Place to Be is met als goed alternatief de clubs aan het begin van de boulevard. Op beide plekken zijn grote schermen en enthousiaste Grieken aanwezig. Mooi. Dit wordt een EK plus voor mij.

  • InVo

    Sorry, geen voetbalfan.

    Dat hele (geldverslindende) circus kan me gestolen worden.

  • InVo

    Nu Oranje uit het EK ligt, kan je lekker de Griekse voetbalwedstrijden kijken.

    En reken maar dat de Grieken fel zullen zijn als ze tegen Duitsland moeten spelen.

    Merkel heeft het namelijk helemaal gedaan in Griekenland. Persona non grata.

  • Byrd

    Even een tussenstand. Er is niets veranderd. De nieuwbouw van Electra tm Konstantinos is een aanwinst. Veel joggers in de ochtend. Prijzen zijn shocking low en de Grieken zijn nog meer gastvrij. Terrasen zijn prettig gevuld. EK en verkiezingsuitslag geven prettig relaxte sfeer.

  • InVo

    mooi!