Geboekt

  • Byrd

    Geboekt van 17 juni tm 24 juni. Ik kijk er naar uit om mijn oude vrienden en mijn oude vriend Griekenland weer te ervaren. Ik ben benieuwd wat de laatste 3 jaar is veranderd op Karpathos.

  • InVo

    Leuk vooruitzicht!!

    Kan je alvast aftellen :)

    Ik vertrek a.s. maandag naar Griekenland.

    Niet naar Karpathos maar naar het vasteland, op zo'n 20 km van de Bulgaarse grens (hemelsbreed gemeten)

  • Byrd

    Jij hoeft niet eens meer af te tellen. Ik ben jaloers.

  • InVo

    ;) ik ga van maandag tot vrijdag. Effectief ben ik er maar 3 dagen.

    Maar dat is meer dan niets, dus ga ik lekker genieten van 3 dagen lekkere temperaturen (24-28 graden overdag), wat zon, natuur (o.a. meer van Kerkini), lekker eten en gezellige mensen.

  • Byrd

    Mooie break. Het hoeft niet altijd lang te zijn. Ik wens je veel lekker weer toe.

  • InVo

    dat zit wel snor!

  • Byrd

    Volgende keer boek ik zeker in Electra Hotel. Wat een mooi zwembad met klassieke pilaren aan de zeekant en dan op de achtergrond de blauwe zee. Verder een prettige bar en een intieme restaurantruimte. Binnen niet gekeken, maar dat zal ook niet slecht zijn aan de zeekant. De direkte aansluiting op het strand en centrum van het hotel vind ik ook erg sterk.

  • InVo

    Wat had je voor dit jaar geboekt dan?

  • Byrd

    Pigadia Bay. Lekker in het centrum met mooi uitzicht over de boulevard. De prijs voor een nacht, €30 voor 2 personen, vind ik ook okay. Ik ben echter onder de indruk van het buitencomplex van Electra Hotel. De prijs per nacht voor een kamer aan de zeezijde is een stuk hoger (€80)maar voor dat zwembad ben ik alles bereid. Ik ga daarvan dromen?

  • InVo

    30 euro is mooie prijs voor 2.

    Ik logeerde begin mei in Rodopoli voor 20 euro per nacht (tweepersoonskamer voor m'n eentje) incl. (Grieks/Hollands) ontbijt.

    Maar had niet alleen een kamer, maar het hele hotel voor mijzelf :) De andere 9 kamers waren leeg.