Nog meer fun

  • W.

    Als iedereen hier nou eens de leukste/grappigste/vreemdste foto zou plaatsen die ze ooit op vakantie ( en dan liefst op Karpathos ) gemaakt hebben hadden we nog meer fun . (:D

    Hier al eentje van mij : een hond op sokken, zie je bij ons niet zo vaak : (Lesbos,

    Aangezien dit jaar voor ons de eerste keer Karpathos wordt foto's van andere eilanden)

  • W.

    En nog een ( Patmos)

  • InVo

    Leuk idee, maar dan moet ik zo'n 1500 foto's van Karpathos door.

    Dat gaat tijd nemen.

    Heb dus even geduld :)

  • drekes

    ook voor mij een eerste maal Karpathos,dus…

    Lesbos

    Samos

    Thessaloniki

  • W.

    Ik heb op Samos ongeveer dezelfde foto van die brandweerwagens, wat je hier niet ziet is dat op de derde wagen FEUERWEHR staat, die Duitse steun is dus al veel langer aan de gang…

  • drekes

    En steun kunnen ze wel gebruiken,want die bosbranden op de eilanden zijn heftig door die strakke wind,die het vuur van de kurkdroge natuur aanwakkert.

    Samos,verleden jaar…

    Kokkari(noorden),de brandhaard…

    Ireon(zuiden),een verstikkende rook en asregen van dennestekels.

    …en een onophoudelijk gedreun van Canadairs van zonsopgang tot zonsondergang.

    Dit was mijn 4e ‘griekse’ bosbrand,en hoop dat het mijn laatste was.Het spijtige is dat de branden worden aangestoken door lokalen…:X

  • InVo

    Ook op Karpathos komen bosbranden voor. Niet zo veel als op Samos overigens.

    Als je noordwaarts rijdt, zie je nog de verbrandde resten van de Pijnbomen. Een heel luguber en onprettig gezicht.

    Daartussen groeien weer jonge boompjes.

    Ik heb er geen foto's van. Vond het gebied niet prettig en wilde er zo snel mogelijk door zijn.

  • drekes

    Chalkidiki,6 jaar na een grote brand,wat ooit een weelderig bosrijk gebied was….

  • drekes

    Hier dan eentje van Karpathos………

    >:D<