Weg naar het noorden

  • InVo

    ik heb vaker gehoord dat de weg het jaar er na klaar zou zijn.

    Inmiddels is het 4 jaar later en is die nog niet klaar.

    vandaar mijn ietwat cynische opmerking over 10 jaar voor die ene kilometer.

  • peter

    het zijn 2km die niet verhard zijn en dit is niet op het einde maar ergens tussen in

  • InVo

    Byrd bevindt zich momenteel op Karpathos en ik vermoed dat hij de weg al (meerdere keren) heeft gereden.

  • Byrd

    Byrd Schreef:

    ——————————————————-

    > De weg is nu op een km na af en goed berijdbaar

    > met een gewone auto. Reistijd

    > Pigadia-Diafani/Olympos is ongeveer een uur.

    Mijn bericht is gebaseerd op wat ik hier in Diafani en Pigadia heb gehoord. De weg is berijdbaar is de eensgezinde mening. Het maakt mij niet zo veel uit waar die km zit (heb ik ook niet gepreciseerd).

    De genoemde afstand van het niet klare deel varieerde tussen 1 en 2 km. Dat maakt voor de ervaring van de weg ook niet veel uit.

  • peter

    wij hebben hem net gereden en het is een prima weg, het is toch bewonderingswaardig hoe ze die weg hebben moeten aanleggen als je het

    landschap ziet en de bergen, kan me voorstellen dat dit jaren heeft geduurd. Alleen komen er regelmatig wat stenen naar beneden oppassen dus en

    voor scooterrijders is stuk wat niet klaar is geen makkie.

    De weg het uizicht dan zie je in een keer Olympos liggen fantastisch!! , maar in Olympos zelf ja ……….. ieder zijn eigen mening

  • Byrd

    Even doorrijden naar Diafani. Aan de uiteinden van de boulevard zitten een paar leuke terrasjes aan zee.

  • drekes

    Spijtig dat in het ‘midden’van de blvd wel de binnenlokmanieren worden toegepast.. …,erg vriendelijk wel,maar toch wel storend voor mij.Waande mij even in de hoofdstad met zijn (zeldzame) lokvogels!

    Aan de ‘uiteinden’ heb je meestal overal wel waar voor je geld,en aan kwaliteit moet je zeker niet inbinden,daar kan ik je zeker niet tegenspreken Byrd!

    Nu de weg ‘praktisch’ klaar is,is een omwegje naar Diafani een iekefietje,en zeker de moeite waard.Het is er zo rustig en ‘stressless’…………..Geniet ervan voor het door het ‘grote’ toerisme wordt ontdekt!;)

  • Byrd

    Olympos buiten de booturen(10.30 tot 14.00 uur) en Diafani(14.00 tot 16.30 uur) zijn een oase van rust.

  • drekes

    Heb ik zelf mogen ervaren…….

  • Byrd

    Je bent een bevoorrecht mens.