Flaskia George

  • Jan

    Bij het zoeken naar nieuwe wandelroutes kwam ik op de site van:www.voetstappen.nl/buitenland/karpathos. En hierop zag ik een route die begint bij Adia Beach bij het bord van Agia, nu heb ik alleen op het moment een landkaart van Karpathos die onduidelijk is.de bekende kaart van?1,50 dus ik kan deze plaats niet vinden. IK kan wel wachten tot eind september om het ter plaatsen uit te zoeken waar het is,maar ik dacht ik vraag het eens op het prikbord misschien kan mij iemand hier verder mee helpen,bijvoorbaat hartelijk dank.

  • Mary

    Als je vanaf pigadia de route Aperi, Volada, Othos Piles en door naar Lefkos volgt, kom je redelijk snel het bord Adia tegen.Uiteraard ook vauit Arkassa richting Lefkos

    Ik denk dat Adia op geen enkele kaart staat. Adia betekend namelijk niets.

  • Mimi

    Adia (Üäåéá) is waar het Pine Tree Restaurant is. Iedereen kan je vertellen waar dat is. Het woord betekent overigens: lege plek.

  • Mary

    mijn vertaling komt van mijn griekse vriendin

  • herbert

    Is iemand weleens bij Pine Tree geweest ? een prachtig terras met schitterende bloemen en je kan er bovendien nog lekker eten ook. Je ziet er bijna nooit iemand vandaar misschien “ lege plek”. Het is moeilijk te vinden want het ligt in een bocht aan de weg naar Lefkos en je rijd er dus zo voorbij !

  • Jan

    bedankt voor de inlichtingen,het Pine Tree restaurant ben ik al verschillende malen gepasseerd maar ben er nog nooit geweest,misschien een mooie gelegenheid om van daaruit de wandeling te beginnen.

  • Mimi

    Nou, dat klopt dan dus wel. Want wat is er op een lege plek? : Niets.

  • Mary

    passeer Pine tree meestal rond 11 uur of rond 5 uur en dat is voor mij nog geen etenstijd. Helaas. Misschien eens inplannen.

  • herbert

    Wat denk je van een borrel Mary ??? hihi

  • Mary

    Ja ja en hoe moet ik dan autorijden ?