Nog niemand terug?

  • Gonnie v.d. Star

    Vergeleken met de Kos pagina en met de Rhodos pagina, wordt er hier maar weinig geschreven. Hoe zit dat…gaat er niemand naar Karpathos of is er nog niemand terug. Of was het dit jaar niet leuk, te stil……. Kom op mensen laat wat van je horen………groet gonnie.

  • judith

    Hoe is de sfeer op Karpathos in augustus?

    Wij zijn er in mei of oktober en dan is het er zeer gemoedelijk!

    Rustig en iedereen zeer vriendeljk.

    Mij is vertelt dat in deze tijd veel griekse amerikanen en italianen het eiland

    bezoeken en dat zij nog al luiddruchtig zijn….

    Zijn het zulke ‘haantje de voorste’..?

    Alles erg vol, bijvoorbeeld de strandtent See side die SUPER is, maar die ik nog niemand heb zien noemen..?

    Heet, benauwd? Of doet het zeewindje veel goed?

  • thomas

    in augustus is de sfeer kei goed ..niks geen last van luidrustige mensen of zo..hoogstens wat luidruchtige wind:-) maar dat is zeker niet verkeerd in de temperaturen die er kunnen heersen..ik was met me vriendin van 29 juli tot 5 augustus in karpathos(sound of the sea) veels te kort maar volgend jaar zeker een weekje langer..ik verheug me er nu al op

  • Ingrid

    Zeewindje??? Het kan er behoorlijk waaien, hoor!

    In de periode dat ik er was (29-7 tot 12-8) heb ik misschien 2-3 dagen met (te) weinig wind gehad (en een flinke regenbui). Afgelopen woensdag waaide het zo hard, dat een van de parasols rond het zwembad te water ging en dus ingevouwen moesten worden. Donderdag idem, omdat het ontzettend waaide.

    Frisbee's (Grieken uit Amerika) zijn er vooral in augustus. En luidruchtig?? Ik heb er geen last van gehad, maar dat kwam misschien omdat ik er letterlijk tussen zat.

    Heb meer ‘last’ gehad van Scandinaviërs, die nogal nors en eigenwijs waren.