Svetlana

  • Maaike

    Weet iemand van de reguliere Karpathos gangers of Svetlana daar nog steeds zit? Ze heeft heel lang voor Arke gewerkt als hostess en in een bar of slijterij. Ik ben haar weer eens uit het oog verloren en ben erg benieuwd hoe het met haar gaat. Ik ben jarenlang fanatiek Karpathosganger geweest maar ben er nu al ruim 6 jaar niet geweest. Leuk om over alle bekende plaatsen te leze. Bestaat de Rocks ook nog?

  • Deborah

    Volgens mij is Svetlana er nog steeds. Ze heeft toch lang donker haar?

    Of de Rocks nog bestaat weet ik niet. Ben er in mei nog geweest maar heb er niet zo heel erg goed op gelet. Ik geloof dat het weg is, maar dat is dus maar een gokje.

    Deborah

  • Dyan

    De Rocks is al sinds een paar jaar Amnesia, ben er niet meer geweest sinds het geen Rocks meer is dus kan je helaas hier verder niets over vertellenDeborah schreef:

  • svetlana

    maaike!!!!!!!!!!!!

    hier ben ik!!!!!! hahahahahahahahahaha

    hoop zo dat je dit nog leest!!!! was toevallig op zoek naar jouw nummer vorige week, maar je kent me he!!

    ben weer terug in NL! al bijna een half jaar….heb nu een degelijke baan en heb al mijn spullen uit aok naar nl gehaald, nu is het zeker, ik blijf in nl en ga niet meer terug, 8 jaar is genoeg geweest, heb je mijn adres nog? of tel?

    ohh schat wat leuk!!!

    hoop je snel te zien!

  • svetlana

    maaike!!!!!!!!!!!!

    hier ben ik!!!!!! hahahahahahahahahaha

    hoop zo dat je dit nog leest!!!! was toevallig op zoek naar jouw nummer vorige week, maar je kent me he!!

    ben weer terug in NL! al bijna een half jaar….heb nu een degelijke baan en heb al mijn spullen uit aok naar nl gehaald, nu is het zeker, ik blijf in nl en ga niet meer terug, 8 jaar is genoeg geweest, heb je mijn adres nog? of tel?

    ohh schat wat leuk!!!

    hoop je snel te zien!

    Maaike schreef:

    >

    > Weet iemand van de reguliere Karpathos gangers of Svetlana

    > daar nog steeds zit? Ze heeft heel lang voor Arke gewerkt als

    > hostess en in een bar of slijterij. Ik ben haar weer eens uit

    > het oog verloren en ben erg benieuwd hoe het met haar gaat.

    > Ik ben jarenlang fanatiek Karpathosganger geweest maar ben er

    > nu al ruim 6 jaar niet geweest. Leuk om over alle bekende

    > plaatsen te leze. Bestaat de Rocks ook nog?

  • Maaike

    Svetje, als je dit leest: bel me, mail me, kom langs, stuur rooksignalen… maar geef een teken van leven!!!!!!! Ik heb te lang niet meer op de site gekeken. STOM! Mijn emailadres: hovingblij@gmail.com

    OOOOOOOH, ik hoop zo vn je te horen. Jij zonder Karpathos, hoe kan dat nou???

    Je vriendinnetje,

    Maaike