wonen op karpathos

  • annemiek

    Nou nou…een leeg prikbordje is dit ^_^Kaprathos is ook niet zo heel erg bekend…en dat vind ik persoonlijk erg prettig.

    In mei ga ik voor drie maanden weer terug naar Karpathos en ik ben nu overal aan het vragen of er iemand is die tips en adviezen heeft wat betreft wonen en werken.

    Alle hulp is welkom!!!

    Alvast bedankt!

    Groetjes

    annemiek

  • Karpathosgirl

    Gaaf Annemiek, wonen op Karpathos! Wij hebben er ook veel over gedacht, maar ik zag op tegen de winterperiodes.

    Als buitenstaander ben je van harte welkom als inwoner van Karpathos, zolang je maar geld meebrengt en investeert, of dat je voor iemand van Karpathos werkt.

    M.a.w. Karpathos moet een beetje wijzer van je kunnen worden.

    De plaatselijke bevolking ‘houdt’ graag het geld bij zich. Leef jij daar verdienstelijk en ‘trek’ jij geld weg van het eiland, dan wordt dat niet in dank afgenomen.

    De mensen zijn super aardig en lief, maar wanneer je als buitenstaander inwoner wordt, zal het gros je nooit voor de volle 100% accepteren.

    Dat is tenminste wat goede vrienden mij konden vertellen toen wij erover dachten om die stap te nemen.

  • Berry

    Karpathos is te klein voor mij; en bedenk in de winter is er NIETS te doen….

    Berry

  • henk

    bull shit,

    Heb zelf een huis op karpathos, maar geen enkel probleem hoor, en ik ben 100% geaccepteerd.

    Of ik nu geld breng, of ze aan mij betalen voor zaken dit maak niets uit.

    Als je de zaak maar niet bedonderd.